Openingstijden: 08:00 tot 17:00u


Spreekuur alleen op afspraak

  • Vanaf 08:00u
  • Klachten regeling

    Let op!

    Praktijk alleen open voor spoed op woensdag 5 juni.

    Klachtenregeling

    Bij Huisartsenpraktijk Vliethof proberen we u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat onze zorg of dienst niet aan uw verwachtingen voldoet. Laat u het ons dan zeker weten, want alleen op die manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

    U heeft een klacht over onze praktijk

    U kunt uw klacht indienen via onderstaand klachtenformulier. De klacht komt bij ons binnen en wij zullen die bespreken met de huisarts. Indien nodig zullen wij u bellen voor verdere toelichting van uw klacht. Binnen 6 weken geven wij u een antwoord op uw klacht.

    Komen we er samen niet uit?

    Dan kunt u contact opnemen met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een geschikte oplossing van uw klacht. Hij kan indien nodig bemiddelen. De klachtenfunctionaris is onpartijdig en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u vertelt is vertrouwelijk.

    Wilt u een klachtenfunctionaris inschakelen? Gebruik dan het formulier op

    de website van SKGE. De klachtenfunctionaris kunt u ook bereiken via telefoonnummer 088 0229190.

    Inschakelen geschillencommissie

    Is uw klacht na inschakeling van de klachtenfunctionaris nog niet naar wens opgelost? Dan kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter en uit leden namens patiënten en huisartsen. Deze commissie wordt bijgestaan door een jurist en het oordeel dat zij vellen is bindend.

    Meer weten? Kijk dan op de website www.skge.nl.

    Wilt u een klacht bij onze praktijk indienen, gebruik dan onderstaand klachtenformulier.